Op het lab heb je iig meer aanspraak. Zit ik trouwens sowieso vaak graag.
Als je op je stoel gaat staan.
Velen (eigenlijk alleen mn kinderen... :-) vragen: Hoe is dat nou: werken in zon Mr. Incredible Cucicle? Hoe klein kan je wereld zijn? Welnu: Het leven trekt maar traag voorbij in zon cubicle, smorgens om 9 ga je er in. 's avonds 18:30 kom je (ik) er weer uit... (ik neem heel wat rookpauzes, en een lunchje). Een cubicle is een prima ruimte om je eens persoonlijk te ontplooien op zoek naar wat encyclopedische kennis, of wat al niet... Of ook om gewoon retehard te werken (ik weer). Dit alles, zonder de verplichting om ook maar enig sociaal gedrag te vertonen richting andere collegas. En enige druk van wat hoger management, dan wel klanten kan men zich (tijdelijk) even weg wanen... De wat moeilijkere communicatie met een collega is ook enorm makkelijk te omzeilen... Misschien is dat wel de reden dat cubicles hier hun algemene ingang hebben gevonden... Ongetwijfeld zijn ze geintroduceerd vanwege efficiency redenen, maar daarna niet bijster aangevochten door de arbeiders vloer. Eerder omarmd vanwege de algemene "privacy waan". Tis mijn vermoeden of theorie maar (hoe dit te toetsen?). Ik vermoed zelfs dat er heel wat amerikanen zich zelfs zouden uitspreken voor het werken in een cubicle... Tenminste, ik hoor nog niemand hier zich duidelijk er tegen uitspreken. Maar misschien zeg ik dat nog te vroeg. (en velen kennen het niet anders dan zo als dit) Maar een echt probleem is het voor mij niet. Voor mij is er keuze... Of de luie werkstoel in mijn cubicle, of mijn lab. Hoewel, de stoelen zijn daar bepaald ascetisch...
Het doet er niet toe of ik het snap. Maar nu wordt op happy dringend om duidelijkheid gevraagd om wat voor een oto ik al dan niet in rond rijd... Goed, het is een soort verlengd motorkap model toyata (avalon?), zo voelt het. Met 4 man zitplaats achterin. En om mijn bestuurders stoel beter op te vullen zijn nog wat hamburgers nodig. Maar alles is hier gesized, dat went snel. En enorm stil binnenin, je rijdt dus gewoon al snel te hard. Hij doet het wel, tot nu toe altijd... Op de autoradio zijn reclames hier trouwens enorm lange zeur verhalen... (fm-radio reclame is vast goedkoop...) Bijv. 5 min. worden doorgezaagd door die lul die "direct tv" in het vliegtuig wil zien (in gesprek met de "airline" telefoontrut) maar het dan niet op de rekening gespecifeerd wil krijgen om dat anders zijn baas ziet dat ie niet werkt in het vliegtuig... dat soort crap...
(best koud hier...)
Pageviews : ?
Geblokkeerd door : 0
Favoriet bij : 15
als je alle foto's bekijkt (211 is wel een beetje veel hoor) en je bij 205-210 bent, dan moet de link zeggen 'laatste' of 'volgende 1' en niet 'volgende 5'. Fouten moet je zorgvuldig plannen
Nou ja, zoals ik in de meel al zei, ergens ben ik er ook wel een voorstander van om de boel toch maar gewoon open te gooien.
...zucht... ...dode letters.. eigenlijk wou ik alleen dat al deze oude happies er weer waren... en dat het gezellig was.