NIEUWS***NIEUWS***NIEUWS***NIEUWS

2009-10-16


http://www.webregio.nl/zuid-kennemerland/regionaal-nieuws/artikel/514894/nieuw-type-senseo-ontploft-purmerender-lichtgewond.aspx Tja, op webregio.nl en overgenomen door telegraaf.nl stond op 16 oktober het volgende, ons zeer schokkende verhaal: Senseo ontploft; Purmerender lichtgewond 16 oktober 2009 PURMEREND - Een Senseo-apparaat van nog geen half jaar oud is vrijdagmiddag ontploft in het gezicht van WebRegio-bezoeker Martijn. De 28-jarige Purmerender heeft hierbij lichte brandwonden in zijn gezicht opgelopen en heeft zijn pols bezeerd. Hij vertelt aan WebRegio: "Ik had net het waterreservaat bijgevuld en het apparaat aangezet. Vervolgens begon de Senseo te sissen. Ik boog over het apparaat om te kijken waar het geluid vandaan kwam, toen het explodeerde." Het ongeluk gebeurde tijdens het werk. Zijn collega, die naast hem stond, raakte ook lichtgewond. "Gelukkig vallen de verwondingen mee, wel zijn we erg geschrokken", aldus Martijn. Begin dit jaar maakte Philips bekend dat Senseo's geproduceerd tussen juli 2006 en november 2008 konden ontploffen. Blijkbaar is er ook ontploffingsgevaar bij de nieuwe lichting koffiezetapparaten. Philips laat in een reactie aan WebRegio weten dat ze het voorval ten zeerste betreuren en dat zij hun excuses aanbieden. "Wij zullen een onderzoek starten om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren." En ja, wij weten het, ook webregio.nl kan de vaardigheden van uw Isabellot goed gebruiken: uiteraard heeft een Senseo geen 'waterreservaat', maar een waterreservoir en ook de interpunctie is verre van perfect. Maar dat terzijde.

 

Het bepalen van type nummer en productiedatum

2009-04-16


Dit is de sticker van Isabellotjes foute senseo. Als je de foto op de pagina even vergroot, kan je alles duidelijk lezen. Wat zien wij hierop? Linksboven staat: "TYPE HD 7820" Dit betekent dat Isabellotjes senseo een HD 7820 is. Een foute!!! Maar ..... je mag alleen bij de club als ??k de productiedatum fout is. Die vind je rechtsonder. Op Isabellotjes sticker staat rechtsonder het nummer 08341. Dit betekent: 2008, week 34. Wat Philips wil weten, zijn de eerste vier getallen: 0834. Dus: kijk ook jij achterop je senseo, vul het typenummer en de productiedatum in op: www.senseoreparatie.nl en kijk of ook jij bij ons clubje mag! Overigens heb je bij het invullen van Het Formulier (dat krijg je als je typenummer en productiedatum zijn goedgekeurd) ook nog het getal ?nder het typenummer nodig: Op Isabellotjes sticker is dat /60.

 

Isabellotjes Senseo

2009-04-16


Hartelijk dank voor het registreren van uw Senseo?-koffiezetapparaat voor reparatie. De contactgegevens die wij voor u hebben vastgelegd, zijn als volgt: Mevr. Christina XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX 12XX XX Hilversum Nederland Producttypenummer: HD7820/60 Uw zaaknummer is IT-senseo-5xxxxx7. Mocht u op enig moment tijdens het reparatieproces contact willen opnemen met Philips, wordt u om dit zaaknummer gevraagd, zodat wij u kunnen identificeren. Bewaar daarom deze e-mail of noteer het zaaknummer op een makkelijk toegankelijke plaats. --------------------------------------------- Reparatieproces Om ervoor te zorgen dat uw Senseo?-koffiezetapparaat veilig naar onze reparatiefaciliteit wordt vervoerd, stuurt Philips een transportverpakking naar het adres dat hierboven wordt bevestigd. Volg de verpakkingsinstructies nauwkeurig op om uw apparaat te beschermen. - Als u al tijdens het registratieproces een leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doos op de gewenste dag bij u wordt afgeleverd. Maar in zeldzame gevallen is het door omstandigheden die buiten onze invloedssfeer liggen, mogelijk dat we de transportverpakking niet op de geselecteerde datum kunnen leveren. Philips kan niet aansprakelijk worden gehouden voor claims die het gevolg zijn van het afwijken van de leveringsdatum. - Als u tijdens het registratieproces nog geen leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, wordt u een mail toegezonden waarin u wordt ge?nformeerd over de aanstaande levering van de transportverpakking. Philips streeft ernaar u de transportverpakking binnen vier weken toe te zenden. In beide gevallen wordt u ca. drie dagen voordat de transportdoos naar u wordt verzonden, een e-mail toegestuurd om u te herinneren aan de daadwerkelijke leveringsdatum. Volg de bij de doos gevoegde instructies op om uw Senseo?-apparaat veilig te verpakken voor het transport naar onze reparatiefaciliteit. Zodra wij uw apparaat hebben ontvangen, wordt het binnen twaalf dagen nadat u het hebt afgeleverd op het afgiftepunt, gerepareerd. Uw Senseo-koffiezetapparaat wordt teruggestuurd naar het hierboven getoonde adres. --------------------------------------------- Uw Senseo? ontkalken In de komende dagen wordt er een pakket met ontkalkingsmiddel naar uw huisadres gestuurd. Wij raden u aan uw apparaat te ontkalken alvorens het verder te gebruiken. Ontkalkingsinstructies zijn te vinden in de handleiding bij het product http://www.ontkalkuwsenseo.nl of kunnen worden opgevraagd bij Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Ga bij vragen naar onze website http://www.senseoreparatie.nl of neem contact op met Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Philips Consumer Care Gebruik de volgende link om de status/voortgang van de reparatie te volgen. Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.

 

Ruiters Senseo

2009-04-16


Hartelijk dank voor het registreren van uw Senseo?-koffiezetapparaat voor reparatie. De contactgegevens die wij voor u hebben vastgelegd, zijn als volgt: Dhr. Oscar XXXXX Graaf XXXXXX 38XX XX Amersfoort Nederland Producttypenummer: HD7810/55 Uw zaaknummer is IT-senseo-50xxxxxx5. Mocht u op enig moment tijdens het reparatieproces contact willen opnemen met Philips, wordt u om dit zaaknummer gevraagd, zodat wij u kunnen identificeren. Bewaar daarom deze e-mail of noteer het zaaknummer op een makkelijk toegankelijke plaats. --------------------------------------------- Reparatieproces Om ervoor te zorgen dat uw Senseo?-koffiezetapparaat veilig naar onze reparatiefaciliteit wordt vervoerd, stuurt Philips een transportverpakking naar het adres dat hierboven wordt bevestigd. Volg de verpakkingsinstructies nauwkeurig op om uw apparaat te beschermen. - Als u al tijdens het registratieproces een leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doos op de gewenste dag bij u wordt afgeleverd. Maar in zeldzame gevallen is het door omstandigheden die buiten onze invloedssfeer liggen, mogelijk dat we de transportverpakking niet op de geselecteerde datum kunnen leveren. Philips kan niet aansprakelijk worden gehouden voor claims die het gevolg zijn van het afwijken van de leveringsdatum. - Als u tijdens het registratieproces nog geen leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, wordt u een mail toegezonden waarin u wordt ge?nformeerd over de aanstaande levering van de transportverpakking. Philips streeft ernaar u de transportverpakking binnen vier weken toe te zenden. In beide gevallen wordt u ca. drie dagen voordat de transportdoos naar u wordt verzonden, een e-mail toegestuurd om u te herinneren aan de daadwerkelijke leveringsdatum. Volg de bij de doos gevoegde instructies op om uw Senseo?-apparaat veilig te verpakken voor het transport naar onze reparatiefaciliteit. Zodra wij uw apparaat hebben ontvangen, wordt het binnen twaalf dagen nadat u het hebt afgeleverd op het afgiftepunt, gerepareerd. Uw Senseo-koffiezetapparaat wordt teruggestuurd naar het hierboven getoonde adres. --------------------------------------------- Uw Senseo? ontkalken In de komende dagen wordt er een pakket met ontkalkingsmiddel naar uw huisadres gestuurd. Wij raden u aan uw apparaat te ontkalken alvorens het verder te gebruiken. Ontkalkingsinstructies zijn te vinden in de handleiding bij het product http://www.ontkalkuwsenseo.nl of kunnen worden opgevraagd bij Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Ga bij vragen naar onze website http://www.senseoreparatie.nl of neem contact op met Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Philips Consumer Care Gebruik de volgende link om de status/voortgang van de reparatie te volgen: Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.

 
STATS

Pageviews : ?

Geblokkeerd door : 0

Favoriet bij : 0

FOTO'S
Orig
Orig
Orig
Orig
Orig
1 - 5 van 6 | volgende 5
FAVORIETEN
REACTIE'S
v/h Sjoege

v/h Sjoege

Het trieste geluid dat 't ding maakt. Wil je toch niet horen? Ik druk de knop in en ren dan de keuken uit.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Ik heb er verdomme 50 ballen voor betaald! Istie nog wit/donkergeel (volgens Philips oranje) ook.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Ze hadden ook dozen kunnen uitzetten bij senseo-v erkooppunten.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Ik heb ook alleen 'nee' aangekruist. Maar dat ze mijn NAW gegevens hebben vind ik best wel eng.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Ik had een normaal koffiezetapparaat. Dat gaf er de brui aan. Toen ben ik voor de bijl gegaan. Terwijl ik wist, dat die senseo-shit niet te zuipen is.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Zou 't? Echt, dit is het laatste Philipsproduct dat ik gekocht heb.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Maar ik pieker wel veel. Over de senseo.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Je hebt gelijk. Het feit dat ik ergens bijhoor (voor het eerst in mijn leven) is puur genot.

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Ik moet de kleur van mijn apparaat doorgeven. Waar is dat goed voor?

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Waarom stoppen ze trouwens geen senseo in die doos? Ik bedoel, wat moet ik tijdens het logeerpartijtje van mijn senseo, qua 'koffie'?

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Moet er wel voor thuisblijven, maar dat heb ik er graag voor over.

Zazu_

Zazu_

lachen dit, ga vanavond ook kijken ; D

v/h Sjoege

v/h Sjoege

Het is gelukt! Ik krijg een doos!

Foute Senseo

Foute Senseo

*is wat andere dingen doen, maar keert terug*

Azzurra

Azzurra

:-P

30 - 45 van 200 | eerdervolgende 15
RSS