NIEUWS***NIEUWS***NIEUWS***NIEUWS

2009-10-16


http://www.webregio.nl/zuid-kennemerland/regionaal-nieuws/artikel/514894/nieuw-type-senseo-ontploft-purmerender-lichtgewond.aspx Tja, op webregio.nl en overgenomen door telegraaf.nl stond op 16 oktober het volgende, ons zeer schokkende verhaal: Senseo ontploft; Purmerender lichtgewond 16 oktober 2009 PURMEREND - Een Senseo-apparaat van nog geen half jaar oud is vrijdagmiddag ontploft in het gezicht van WebRegio-bezoeker Martijn. De 28-jarige Purmerender heeft hierbij lichte brandwonden in zijn gezicht opgelopen en heeft zijn pols bezeerd. Hij vertelt aan WebRegio: "Ik had net het waterreservaat bijgevuld en het apparaat aangezet. Vervolgens begon de Senseo te sissen. Ik boog over het apparaat om te kijken waar het geluid vandaan kwam, toen het explodeerde." Het ongeluk gebeurde tijdens het werk. Zijn collega, die naast hem stond, raakte ook lichtgewond. "Gelukkig vallen de verwondingen mee, wel zijn we erg geschrokken", aldus Martijn. Begin dit jaar maakte Philips bekend dat Senseo's geproduceerd tussen juli 2006 en november 2008 konden ontploffen. Blijkbaar is er ook ontploffingsgevaar bij de nieuwe lichting koffiezetapparaten. Philips laat in een reactie aan WebRegio weten dat ze het voorval ten zeerste betreuren en dat zij hun excuses aanbieden. "Wij zullen een onderzoek starten om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren." En ja, wij weten het, ook webregio.nl kan de vaardigheden van uw Isabellot goed gebruiken: uiteraard heeft een Senseo geen 'waterreservaat', maar een waterreservoir en ook de interpunctie is verre van perfect. Maar dat terzijde.

 

Het bepalen van type nummer en productiedatum

2009-04-16


Dit is de sticker van Isabellotjes foute senseo. Als je de foto op de pagina even vergroot, kan je alles duidelijk lezen. Wat zien wij hierop? Linksboven staat: "TYPE HD 7820" Dit betekent dat Isabellotjes senseo een HD 7820 is. Een foute!!! Maar ..... je mag alleen bij de club als ??k de productiedatum fout is. Die vind je rechtsonder. Op Isabellotjes sticker staat rechtsonder het nummer 08341. Dit betekent: 2008, week 34. Wat Philips wil weten, zijn de eerste vier getallen: 0834. Dus: kijk ook jij achterop je senseo, vul het typenummer en de productiedatum in op: www.senseoreparatie.nl en kijk of ook jij bij ons clubje mag! Overigens heb je bij het invullen van Het Formulier (dat krijg je als je typenummer en productiedatum zijn goedgekeurd) ook nog het getal ?nder het typenummer nodig: Op Isabellotjes sticker is dat /60.

 

Isabellotjes Senseo

2009-04-16


Hartelijk dank voor het registreren van uw Senseo?-koffiezetapparaat voor reparatie. De contactgegevens die wij voor u hebben vastgelegd, zijn als volgt: Mevr. Christina XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX 12XX XX Hilversum Nederland Producttypenummer: HD7820/60 Uw zaaknummer is IT-senseo-5xxxxx7. Mocht u op enig moment tijdens het reparatieproces contact willen opnemen met Philips, wordt u om dit zaaknummer gevraagd, zodat wij u kunnen identificeren. Bewaar daarom deze e-mail of noteer het zaaknummer op een makkelijk toegankelijke plaats. --------------------------------------------- Reparatieproces Om ervoor te zorgen dat uw Senseo?-koffiezetapparaat veilig naar onze reparatiefaciliteit wordt vervoerd, stuurt Philips een transportverpakking naar het adres dat hierboven wordt bevestigd. Volg de verpakkingsinstructies nauwkeurig op om uw apparaat te beschermen. - Als u al tijdens het registratieproces een leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doos op de gewenste dag bij u wordt afgeleverd. Maar in zeldzame gevallen is het door omstandigheden die buiten onze invloedssfeer liggen, mogelijk dat we de transportverpakking niet op de geselecteerde datum kunnen leveren. Philips kan niet aansprakelijk worden gehouden voor claims die het gevolg zijn van het afwijken van de leveringsdatum. - Als u tijdens het registratieproces nog geen leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, wordt u een mail toegezonden waarin u wordt ge?nformeerd over de aanstaande levering van de transportverpakking. Philips streeft ernaar u de transportverpakking binnen vier weken toe te zenden. In beide gevallen wordt u ca. drie dagen voordat de transportdoos naar u wordt verzonden, een e-mail toegestuurd om u te herinneren aan de daadwerkelijke leveringsdatum. Volg de bij de doos gevoegde instructies op om uw Senseo?-apparaat veilig te verpakken voor het transport naar onze reparatiefaciliteit. Zodra wij uw apparaat hebben ontvangen, wordt het binnen twaalf dagen nadat u het hebt afgeleverd op het afgiftepunt, gerepareerd. Uw Senseo-koffiezetapparaat wordt teruggestuurd naar het hierboven getoonde adres. --------------------------------------------- Uw Senseo? ontkalken In de komende dagen wordt er een pakket met ontkalkingsmiddel naar uw huisadres gestuurd. Wij raden u aan uw apparaat te ontkalken alvorens het verder te gebruiken. Ontkalkingsinstructies zijn te vinden in de handleiding bij het product http://www.ontkalkuwsenseo.nl of kunnen worden opgevraagd bij Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Ga bij vragen naar onze website http://www.senseoreparatie.nl of neem contact op met Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Philips Consumer Care Gebruik de volgende link om de status/voortgang van de reparatie te volgen. Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.

 

Ruiters Senseo

2009-04-16


Hartelijk dank voor het registreren van uw Senseo?-koffiezetapparaat voor reparatie. De contactgegevens die wij voor u hebben vastgelegd, zijn als volgt: Dhr. Oscar XXXXX Graaf XXXXXX 38XX XX Amersfoort Nederland Producttypenummer: HD7810/55 Uw zaaknummer is IT-senseo-50xxxxxx5. Mocht u op enig moment tijdens het reparatieproces contact willen opnemen met Philips, wordt u om dit zaaknummer gevraagd, zodat wij u kunnen identificeren. Bewaar daarom deze e-mail of noteer het zaaknummer op een makkelijk toegankelijke plaats. --------------------------------------------- Reparatieproces Om ervoor te zorgen dat uw Senseo?-koffiezetapparaat veilig naar onze reparatiefaciliteit wordt vervoerd, stuurt Philips een transportverpakking naar het adres dat hierboven wordt bevestigd. Volg de verpakkingsinstructies nauwkeurig op om uw apparaat te beschermen. - Als u al tijdens het registratieproces een leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doos op de gewenste dag bij u wordt afgeleverd. Maar in zeldzame gevallen is het door omstandigheden die buiten onze invloedssfeer liggen, mogelijk dat we de transportverpakking niet op de geselecteerde datum kunnen leveren. Philips kan niet aansprakelijk worden gehouden voor claims die het gevolg zijn van het afwijken van de leveringsdatum. - Als u tijdens het registratieproces nog geen leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, wordt u een mail toegezonden waarin u wordt ge?nformeerd over de aanstaande levering van de transportverpakking. Philips streeft ernaar u de transportverpakking binnen vier weken toe te zenden. In beide gevallen wordt u ca. drie dagen voordat de transportdoos naar u wordt verzonden, een e-mail toegestuurd om u te herinneren aan de daadwerkelijke leveringsdatum. Volg de bij de doos gevoegde instructies op om uw Senseo?-apparaat veilig te verpakken voor het transport naar onze reparatiefaciliteit. Zodra wij uw apparaat hebben ontvangen, wordt het binnen twaalf dagen nadat u het hebt afgeleverd op het afgiftepunt, gerepareerd. Uw Senseo-koffiezetapparaat wordt teruggestuurd naar het hierboven getoonde adres. --------------------------------------------- Uw Senseo? ontkalken In de komende dagen wordt er een pakket met ontkalkingsmiddel naar uw huisadres gestuurd. Wij raden u aan uw apparaat te ontkalken alvorens het verder te gebruiken. Ontkalkingsinstructies zijn te vinden in de handleiding bij het product http://www.ontkalkuwsenseo.nl of kunnen worden opgevraagd bij Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Ga bij vragen naar onze website http://www.senseoreparatie.nl of neem contact op met Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Philips Consumer Care Gebruik de volgende link om de status/voortgang van de reparatie te volgen: Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.

 
STATS

Pageviews : ?

Geblokkeerd door : 0

Favoriet bij : 0

FOTO'S
Orig
Orig
Orig
Orig
Orig
1 - 5 van 6 | volgende 5
FAVORIETEN
REACTIE'S
~Ravi~

~Ravi~

Moest alleen lachen omdat ik n? die vraag plots begreep wie jij bent! :-) Succes met je Groeppie!

Ruiter

Ruiter

Kunnen we ons niet laten Sponsoren door DE ? Briefje met link naar dit profiel ... wie weet

Ruiter

Ruiter

Ergens koffie drinken lijkt me dan wel gepast .

Ruiter

Ruiter

Lijkt me een prima idee

Ruiter

Ruiter

Dat had ik gezien en lijkt me ook gezellig die er bij te hebben

Ruiter

Ruiter

Ah fijn jij hebtt ook bevestiging , hoe zou het met Sjoege zijn ?

akka

akka

Ik heb net de melk geklopt, ook een kopje:)...?Fijne dag en sukses!

Marjoke

Marjoke

Maar nu ga ik weer off-line. Koffiezetten! ;)

Marjoke

Marjoke

Magdalena Wanli, een Bulgaarse fotografe. De foto's 2, 3, 6 en 7 zijn ook van haar. Ze heeft een heel bijzonder portfolio.

zonnevis

zonnevis

Wat h??rlijk om te horen! (-:

Marjoke

Marjoke

Jaja. Nu gauw paaien h?. Maar ik kom NIET bij de club! (Zonder gekheid, ik vind 't zelf ook. Het zijn foto's van drie fotografes wier werk ik volg op internet. Toevallig ontdekt.)

zonnevis

zonnevis

Ai! Ik heb niet eens een senseo... ik hou namelijk van koffie!

~Ravi~

~Ravi~

:-D

Marjoke

Marjoke

Contact, huuh. :-)))

~Ravi~

~Ravi~

Mijn geluk ligt buiten de Happy. En een beetje in mijn Echte kop hete zwarte koffie.

60 - 75 van 200 | eerdervolgende 15
RSS