http://www.webregio.nl/zuid-kennemerland/regionaal-nieuws/artikel/514894/nieuw-type-senseo-ontploft-purmerender-lichtgewond.aspx Tja, op webregio.nl en overgenomen door telegraaf.nl stond op 16 oktober het volgende, ons zeer schokkende verhaal: Senseo ontploft; Purmerender lichtgewond 16 oktober 2009 PURMEREND - Een Senseo-apparaat van nog geen half jaar oud is vrijdagmiddag ontploft in het gezicht van WebRegio-bezoeker Martijn. De 28-jarige Purmerender heeft hierbij lichte brandwonden in zijn gezicht opgelopen en heeft zijn pols bezeerd. Hij vertelt aan WebRegio: "Ik had net het waterreservaat bijgevuld en het apparaat aangezet. Vervolgens begon de Senseo te sissen. Ik boog over het apparaat om te kijken waar het geluid vandaan kwam, toen het explodeerde." Het ongeluk gebeurde tijdens het werk. Zijn collega, die naast hem stond, raakte ook lichtgewond. "Gelukkig vallen de verwondingen mee, wel zijn we erg geschrokken", aldus Martijn. Begin dit jaar maakte Philips bekend dat Senseo's geproduceerd tussen juli 2006 en november 2008 konden ontploffen. Blijkbaar is er ook ontploffingsgevaar bij de nieuwe lichting koffiezetapparaten. Philips laat in een reactie aan WebRegio weten dat ze het voorval ten zeerste betreuren en dat zij hun excuses aanbieden. "Wij zullen een onderzoek starten om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren." En ja, wij weten het, ook webregio.nl kan de vaardigheden van uw Isabellot goed gebruiken: uiteraard heeft een Senseo geen 'waterreservaat', maar een waterreservoir en ook de interpunctie is verre van perfect. Maar dat terzijde.
Dit is de sticker van Isabellotjes foute senseo. Als je de foto op de pagina even vergroot, kan je alles duidelijk lezen. Wat zien wij hierop? Linksboven staat: "TYPE HD 7820" Dit betekent dat Isabellotjes senseo een HD 7820 is. Een foute!!! Maar ..... je mag alleen bij de club als ??k de productiedatum fout is. Die vind je rechtsonder. Op Isabellotjes sticker staat rechtsonder het nummer 08341. Dit betekent: 2008, week 34. Wat Philips wil weten, zijn de eerste vier getallen: 0834. Dus: kijk ook jij achterop je senseo, vul het typenummer en de productiedatum in op: www.senseoreparatie.nl en kijk of ook jij bij ons clubje mag! Overigens heb je bij het invullen van Het Formulier (dat krijg je als je typenummer en productiedatum zijn goedgekeurd) ook nog het getal ?nder het typenummer nodig: Op Isabellotjes sticker is dat /60.
Hartelijk dank voor het registreren van uw Senseo?-koffiezetapparaat voor reparatie. De contactgegevens die wij voor u hebben vastgelegd, zijn als volgt: Mevr. Christina XXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX 12XX XX Hilversum Nederland Producttypenummer: HD7820/60 Uw zaaknummer is IT-senseo-5xxxxx7. Mocht u op enig moment tijdens het reparatieproces contact willen opnemen met Philips, wordt u om dit zaaknummer gevraagd, zodat wij u kunnen identificeren. Bewaar daarom deze e-mail of noteer het zaaknummer op een makkelijk toegankelijke plaats. --------------------------------------------- Reparatieproces Om ervoor te zorgen dat uw Senseo?-koffiezetapparaat veilig naar onze reparatiefaciliteit wordt vervoerd, stuurt Philips een transportverpakking naar het adres dat hierboven wordt bevestigd. Volg de verpakkingsinstructies nauwkeurig op om uw apparaat te beschermen. - Als u al tijdens het registratieproces een leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doos op de gewenste dag bij u wordt afgeleverd. Maar in zeldzame gevallen is het door omstandigheden die buiten onze invloedssfeer liggen, mogelijk dat we de transportverpakking niet op de geselecteerde datum kunnen leveren. Philips kan niet aansprakelijk worden gehouden voor claims die het gevolg zijn van het afwijken van de leveringsdatum. - Als u tijdens het registratieproces nog geen leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, wordt u een mail toegezonden waarin u wordt ge?nformeerd over de aanstaande levering van de transportverpakking. Philips streeft ernaar u de transportverpakking binnen vier weken toe te zenden. In beide gevallen wordt u ca. drie dagen voordat de transportdoos naar u wordt verzonden, een e-mail toegestuurd om u te herinneren aan de daadwerkelijke leveringsdatum. Volg de bij de doos gevoegde instructies op om uw Senseo?-apparaat veilig te verpakken voor het transport naar onze reparatiefaciliteit. Zodra wij uw apparaat hebben ontvangen, wordt het binnen twaalf dagen nadat u het hebt afgeleverd op het afgiftepunt, gerepareerd. Uw Senseo-koffiezetapparaat wordt teruggestuurd naar het hierboven getoonde adres. --------------------------------------------- Uw Senseo? ontkalken In de komende dagen wordt er een pakket met ontkalkingsmiddel naar uw huisadres gestuurd. Wij raden u aan uw apparaat te ontkalken alvorens het verder te gebruiken. Ontkalkingsinstructies zijn te vinden in de handleiding bij het product http://www.ontkalkuwsenseo.nl of kunnen worden opgevraagd bij Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Ga bij vragen naar onze website http://www.senseoreparatie.nl of neem contact op met Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Philips Consumer Care Gebruik de volgende link om de status/voortgang van de reparatie te volgen. Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.
Hartelijk dank voor het registreren van uw Senseo?-koffiezetapparaat voor reparatie. De contactgegevens die wij voor u hebben vastgelegd, zijn als volgt: Dhr. Oscar XXXXX Graaf XXXXXX 38XX XX Amersfoort Nederland Producttypenummer: HD7810/55 Uw zaaknummer is IT-senseo-50xxxxxx5. Mocht u op enig moment tijdens het reparatieproces contact willen opnemen met Philips, wordt u om dit zaaknummer gevraagd, zodat wij u kunnen identificeren. Bewaar daarom deze e-mail of noteer het zaaknummer op een makkelijk toegankelijke plaats. --------------------------------------------- Reparatieproces Om ervoor te zorgen dat uw Senseo?-koffiezetapparaat veilig naar onze reparatiefaciliteit wordt vervoerd, stuurt Philips een transportverpakking naar het adres dat hierboven wordt bevestigd. Volg de verpakkingsinstructies nauwkeurig op om uw apparaat te beschermen. - Als u al tijdens het registratieproces een leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de doos op de gewenste dag bij u wordt afgeleverd. Maar in zeldzame gevallen is het door omstandigheden die buiten onze invloedssfeer liggen, mogelijk dat we de transportverpakking niet op de geselecteerde datum kunnen leveren. Philips kan niet aansprakelijk worden gehouden voor claims die het gevolg zijn van het afwijken van de leveringsdatum. - Als u tijdens het registratieproces nog geen leveringsdatum voor de transportverpakking hebt geselecteerd, wordt u een mail toegezonden waarin u wordt ge?nformeerd over de aanstaande levering van de transportverpakking. Philips streeft ernaar u de transportverpakking binnen vier weken toe te zenden. In beide gevallen wordt u ca. drie dagen voordat de transportdoos naar u wordt verzonden, een e-mail toegestuurd om u te herinneren aan de daadwerkelijke leveringsdatum. Volg de bij de doos gevoegde instructies op om uw Senseo?-apparaat veilig te verpakken voor het transport naar onze reparatiefaciliteit. Zodra wij uw apparaat hebben ontvangen, wordt het binnen twaalf dagen nadat u het hebt afgeleverd op het afgiftepunt, gerepareerd. Uw Senseo-koffiezetapparaat wordt teruggestuurd naar het hierboven getoonde adres. --------------------------------------------- Uw Senseo? ontkalken In de komende dagen wordt er een pakket met ontkalkingsmiddel naar uw huisadres gestuurd. Wij raden u aan uw apparaat te ontkalken alvorens het verder te gebruiken. Ontkalkingsinstructies zijn te vinden in de handleiding bij het product http://www.ontkalkuwsenseo.nl of kunnen worden opgevraagd bij Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Ga bij vragen naar onze website http://www.senseoreparatie.nl of neem contact op met Philips Consumer Care, tel. 08000230068 Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Philips Consumer Care Gebruik de volgende link om de status/voortgang van de reparatie te volgen: Dit is een geautomatiseerd emailbericht. Antwoord alstublieft niet op deze email, omdat het niet zal worden behandeld.
Pageviews : ?
Geblokkeerd door : 0
Favoriet bij : 0
Geen verzamelpunt in de buurt. Ja, nee, alsof ik met Die Doos onder m'n arm de tram in wens te gaan! Ik verdom het verder. Dacht ergens bij te horen (mis). Joh, ik laat 't kreng lekker ontploffen!
Ja, ik ben boos! Ja, ook ik heb De Doos ontvangen. Toen ik de begeleidende brief las, bleek dat ik mijn Foute Senseo zelf moest afleveren (in Doos) bij een verzamelpunt.
Wel godverdomme! Ik dacht ergens bij te horen. Heb die doos besteld. Vervolgens niks meer. PP inactief. En moet ik me dan nu plots weer geborgen voelen in de armen van Club Foute Senseo??
helaas, helaas, helaas, hoewel wij genoten hebben van ons groepsgevoel, was het clubje toch niet blijven. Maar op 16 oktober 2009 heeft Philips ons verrast met een kersvers ontploffende Senseo. Wij zijn weer actueel!!! Lees het blog!!!!!!!!
Mijn Senseo is vandaag 2/6 teruggekeerd van vakantie. Hij heeft het prima naar z'n zin gehad. Nog enkele seconden en ik zal weer een senseo kopje koffie drinken. Mijn productie zal weer omhoog schieten. Welkom thuis, lieve senseo, ik heb je gemist *sch
De doos is gearriveerd! Maar twee weken later dan beloofd ... Wel een h?le mooie doos, hoor, met een Ikea handleiding erbij ?n een gratis pak filterkoffie om die senseoloze dagen door te komen.
op 13-5 werd ik gebeld met de excuses dat de doos er nog niet was, maar hij zou z?ker op 14 of 15 komen, want hij was ?cht onderweg. Wij wachten af.