![]() happy-kpn |
|
Beroep | aandeelhouder |
Geboortedatum | 1989 |
Aantal tatoeages | 0 |
Aantal piercings | 0 |
Aantal kinderen | 0 |
Karakter omschrijving | Gefrustreerd maar nu weer opgeklaard |
Wat ik verder nog wilde zeggen | Een abonnement dat tegen de afspraak in doorloopt, en dat de persoon in kwestie niet meer te bereiken valt, is zwaar klote |
Zoekt contact met | Medewerkers van de KPN of mensen die weten hoe je de klantenservice kunt omzeilen als je met een KPN-medewerker wilt spreken |
Doel | De klantenservice omzeilen. Missie volbracht! |
Pageviews : 381
Geblokkeerd door : 0
Favoriet bij : 0
Oh ja ze had een een headset in het begin zo'n bakkelieten zwarte hoorn , heb ook ik nog mee gewerkt.
Ze is heel discreet want ze moest in haar beginjaren een minuut van het gesprek erbij blijven voor een juiste technischse handeling dus ja ook als 'Pappie 'met 'Mammie'in Soestdijk belde
Ja mijn moeder heeft de fine-fleur van Nederland aan de lijn gehad ; Prinssen op safari en zo meer
Ja, volgens mij is dat idd bij elke grote organisatie. Als je echt omhoog zit met een dringende vraag, verwacht dan niet dat je het snel kunt aanpakken of melden, want dat gebeurt gewoon niet. En je telefoonrekening loopt op door het lange wachten. Gek wor
Ja met name buitenland info en doorverbinden naar landen waar nog geen directe lijnen mee waren , nog niet automatisch heette dat geloof ik
Ja, het is heel frustrerend... voordat je eindelijk eens een levend persoon aan de telefoon hebt, die je ook echt kan helpen....pfffff. Zo ook bij at-home... grrrr